Het nieuwe seizoen is begonnen en dat betekent, dat er ook weer oud papier moet worden opgehaald.

Voor de inzameling van de rest van 2019 is er behoorlijk wat gewijzigd:

  1. ANDERE ROUTE!!

Doordat een behoorlijk aantal routes van de DAR naar de dagdienst zijn gegaan en omdat de DAR deze ze zelf uitvoert zijn een aantal routes afgevallen. Dit geldt voor alle verenigingen. Onze route is gewijzigd!! Wij gaan nu oud papier ophalen in Zwanenveld (zie bijgaande kaartjes)

  1. OPSTAPPLAATS

Verder is er iets gewijzigd qua opstapplaats! Het gaat om de parkeerplaats ter hoogte van Zwanenveld 43-38 .

  1. ANDERE MAANDAG !!

Voor de voorgaande route was de 3e maandag vd maand de inzameldag. Dit is nu de 2e maandag vd maand geworden. Bij feestdagen en andere bijzondere dagen kan hiervan worden afgeweken. Graag het onderstaande schema aanhouden!

  1. OPGEVEN INZAMELAARS PER TEAM

Door de vereniging dient een lijst te worden overlegd met de inzamelaars die in het bezit zijn van een certificaat. Ik wil de aanvoerders vragen dit voor jullie team aan mij aan te leveren in de excelsheet (van de mail van 23 sept 2019).

  1. BIJ ONVOLDOENDE MENSEN SANCTIES

Indien er te weinig mensen verschijnen dan worden er sancties opgelegd door de DAR, de eerste keer een waarschuwing echter bij de 2e keer vervalt de route voor de vereniging!! En dus ook de inkomsten!!!
Dus zorg aub voor voldoende mensen die OP TIJD aanwezig zijn.

NIEUW
2019-2020
Datum Wie??
14-10-2019 H3+D9+H2
11-11-2019 H1+D4+D6
9-12-2019 D3+D8+H4

Groetjes Bas Derksen

Oud papier rooster (okt 2019- dec 2019)
Bij deze indeling is rekening gehouden met de trainingstijden van de teams en het competitieschema. Daarnaast zijn de teams die afgelopen seizoen twee keer hebben gelopen, zoveel mogelijk één keer ingeroosterd.

Er zijn tenminste 4-6 personen nodig per ophaalronden, 3 mensen per wagen werkt echter het snelst  (dus 12 mannen en vrouwen per keer). Minimum leeftijd is 18 jaar. Sinds 2015 behoort iedere ‘loper’ een korte on-line cursus te volgen (zie elders vocasa site).

In verband met verzekering zet je een handtekening na instructie ter plekke en draag je fluorescerende hesjes. Daarnaast moet er met goede schoenen gelopen worden anders word je weer naar huis gestuurd. Om dit te realiseren heeft VoCASA een aantal veiligheidsschoenen aangeschaft. Al deze spullen zijn te vinden in het krachthonk van de VoCASA-hal.

Start is om 18.00 uur Zwaneveld. Wees op tijd!

De twee uur vliegen voorbij; het is ook niet zwaar of smerig aangezien de gemeente Nijmegen overgestapt is op papiercontainers! Daarnaast zie je je teamgenoten eens op een andere manier bezig.

Maar het belangrijkste: met deze inspanning van jullie kant worden de financiële mogelijkheden voor VoCASA weer wat uitgebreid.
Als je niet voldoende teamgenoten kunt regelen laat dit mij dan ruim van tevoren weten (uiterlijk 2 weken van tevoren). We kunnen dan eventueel een ander team vragen om extra mankracht te leveren. In het onderstaande rooster kun je kijken of je eventueel kunt ruilen met andere teams.
Laat mij wel even weten of je geruild of ingevallen hebt.

Lever je bijdrage als team
Gemiddeld pakken we op een avond zo’n € 350 mee. Dus doe mee als team en spek de clubkas!